HTML

Zöld dió

Friss topikok

  • nyarifecske: Egy volt tanárom egyszer a következőnek volt szemtanúja a buszon. Fiatal srác ül, öreg néni jön, s... (2010.06.14. 20:46) Mindennapi rácsodálkozások
  • nyarifecske: :-DDD Gratulálok! (2010.06.03. 18:51) Túl
  • hegmesek: ...remélem, tudunk találkozni a héten, khhm! valamiről lemaradtam. khhm. :) túúúrórudi! (2010.05.16. 18:35) Felnőttnek lenni
  • zolddio: Gondolatolvasók vagytok!!! Pont javasolni akartam. :)) Most amúgy nem tudom, mi van velem, nagyka... (2010.05.07. 22:58) Sosem vonzottak
  • nyarifecske: Na azért szeretnék a közigazgatásban dolgozni :-)) A tanárok meg, akik a kommunikációs igazgató és... (2010.04.15. 15:25) 17 500 Ft

Linkblog

Miért Zöld dió?

2010.01.01. 20:49 zolddio

... mert ez az egyik legőszintébben megírt kamaszregény, amit olvastam (Palotai Boris egy zseni),

... mert az 5-8 évvel ezelőtti énemre még mindig túl gyakran ráismerek magamban,

... mert ez a dió már zavaróan régóta zöld. Talán idén beérik. Vagy legalább megindul a beérés útján. Én pedig nem szeretnék lemaradni róla! Ezért születik meg most ez a kis jegyzetfüzet.

 


 

 "- Maga olyan... olyan, mint egy lázas elhatározás, mely még nem rokkant bele a megvalósulásba.

- Abba bele lehet rokkanni? Én is pesszimista vagyok, de csak azért, hogy annál jobban meglepődjek, ha másképp üt ki a dolog. Életörömtől duzzadó pesszimista vagyok. - Ez nem igaz, de szépen hangzik. A szép hangzás kedvéért sok mindent vállalok, ami csak félig igaz.

Nevet. Ennek érdemes jókat mondani.

- Ezek után eszünk valamit?

Nem tudom, hogy viselkedik egy lázas elhatározás, én a kaját választom."

   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolddio.blog.hu/api/trackback/id/tr501637984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása