HTML

Zöld dió

Friss topikok

  • nyarifecske: Egy volt tanárom egyszer a következőnek volt szemtanúja a buszon. Fiatal srác ül, öreg néni jön, s... (2010.06.14. 20:46) Mindennapi rácsodálkozások
  • nyarifecske: :-DDD Gratulálok! (2010.06.03. 18:51) Túl
  • hegmesek: ...remélem, tudunk találkozni a héten, khhm! valamiről lemaradtam. khhm. :) túúúrórudi! (2010.05.16. 18:35) Felnőttnek lenni
  • zolddio: Gondolatolvasók vagytok!!! Pont javasolni akartam. :)) Most amúgy nem tudom, mi van velem, nagyka... (2010.05.07. 22:58) Sosem vonzottak
  • nyarifecske: Na azért szeretnék a közigazgatásban dolgozni :-)) A tanárok meg, akik a kommunikációs igazgató és... (2010.04.15. 15:25) 17 500 Ft

Linkblog

Szívatnak

2010.02.12. 00:10 zolddio

Interjú ovisokkal. Halál. Amúgy eldumálsz velük egy órát is. Okosak, ötletesek, cserfesek. De ha meglátják a mikrofont, megnémulnak.

- Mit szólsz az új ágyakhoz?
- Nem tudom.
- Tetszik?
- (bólogat)
- Miért tetszik?
- Jól.
- És neked hogy tetszik?
- Jól.
- Mi tetszik rajta?
- Jól.
- Kényelmes?
- (bólogat)
- Mit szóltatok, mikor megtudtátok, hogy új ágyakat kaptok?
- Nem tudom.
- Milyenek voltak a régi ágyak?
- Jól.
(operatőr csendes megjegyzése: "Te, ezek szívatnak téged." Nem mondja... :))
- Ki tudja nekem elmondani, hogy mit nem szeretett a régi ágyban?
- Ééééééén!!! Én!! ÉN! ÉÉÉÉÉN!!!
- Jó, akkor tőled kérdezem. Melyik volt jobb, a régi ágy, vagy ez az új?
- Jól.
(Enyhe idegbaj tünetei jelentkeznek. Óvó nénikre nézek kétségbeesetten. Verácskát ajánlják.)
- Szia, Vera. Meg tudod nekem mondani, miért nem szerettél a régi ágyon aludni?
- Nem szerettem a régi ágyat, mert állandóan lelógott róla a lábam, amikor aludtam, nagyon kicsi volt. Ez az új ágy nagyon tetszik, mert szép, és jó nagy.

GYŐZELEEEM! :)))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zolddio.blog.hu/api/trackback/id/tr451751011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyarifecske · http://nyarifecske.blog.hu 2010.02.16. 07:38:51

A gyereket átlátszó kérdésekkel nem lehet átverni :-) Nekem is volt nemrég ilyen. Normafa, hó, szánkózás... "- Mit szeretsz a télben?" "-Hogy van hó" ...

zolddio 2010.02.17. 17:29:49

Én ma idősekkel próbálkoztam. "Miért jött el a mai eseményre?" Néni elkezdte mesélni az apósa szibériai fogságát... :) Mivel fél perc múlva még mindig nem tartott a saját megszületésénél se, kérdeztem mást. Erre elölről kezdte a fogságot. :) Szegény operatőrnek meg majdnem leszakadt a válla és a dereka.
süti beállítások módosítása