HTML

Zöld dió

Friss topikok

  • nyarifecske: Egy volt tanárom egyszer a következőnek volt szemtanúja a buszon. Fiatal srác ül, öreg néni jön, s... (2010.06.14. 20:46) Mindennapi rácsodálkozások
  • nyarifecske: :-DDD Gratulálok! (2010.06.03. 18:51) Túl
  • hegmesek: ...remélem, tudunk találkozni a héten, khhm! valamiről lemaradtam. khhm. :) túúúrórudi! (2010.05.16. 18:35) Felnőttnek lenni
  • zolddio: Gondolatolvasók vagytok!!! Pont javasolni akartam. :)) Most amúgy nem tudom, mi van velem, nagyka... (2010.05.07. 22:58) Sosem vonzottak
  • nyarifecske: Na azért szeretnék a közigazgatásban dolgozni :-)) A tanárok meg, akik a kommunikációs igazgató és... (2010.04.15. 15:25) 17 500 Ft

Linkblog

Adok. Kapok?

2010.10.17. 21:43 zolddio

Minden kapcsolatom elején iszonyatosan szeretnék adni. Lelkes vagyok, bújós, mosolygós, ragaszkodó és alkalmazkodó. És persze boldog, mert általában a másik féltől is ugyanennyi figyelmet és odaadást kapok.

Na most, ennek a kapcsolatnak az elején is nagyon sokat akartam adni. Talán túl sokat is. Ő nem is tudja, mennyi energiát, időt fektettem kettőnkbe - sokszor fölöslegesen. Lassan észrevettem, hogy aránytalanul többet rakok bel ebbe a kapcsolatba, mint amennyit visszakapok.

Ezért most már én sem töröm magam különösebben. És így minden eddiginél érezhetőbben stagnál a kapcsolatunk.

Nem tudom, hová billentsem innen, előre vagy hátra. Fogalmam sincs, mit szeretnék - de hogy ezt tovább nem, azt biztos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zolddio.blog.hu/api/trackback/id/tr302379517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása